نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آبیاری تحت فشار عامل های اقتصادی و اجتماعی موثر بر پذیرش تکنولوژی آبیاری تحت فشار در گندم زارهای شهرستان همدان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 85-96]
  • آگاهی زیست‌محیطی مؤلفه‌های اثرگذار بر آگاهی‌ زیست‌محیطی هنرجویان کشاورزی [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 73-84]
  • آموزش- پژوهش رفتار اطلاع‌یابی آموزشگران مرکز آموزش جهاد کشاورزی استان فارس در فعالیت‌های آموزشی- پژوهشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 77-89]
  • آموزش عالی عامل های موثردر روشنگری کیفیت تدریس از دید اعضای هیأت علمی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 90-105]
  • آموزش عالی کشاورزی سازوکارها و معیارهای کارآفرینی دانشگاهی در آموزش عالی کشاورزی از دیدگاه خبرگان کارآفرینی [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 3-17]
  • آموزش علمی کاربردی کشاورزی تأثیر فرهنگ سازمانی بر رفتار حرفه ای مدرسان مرکزهای آموزش علمی کاربردی جهاد کشاورزی منطقه چهار کشور [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 67-79]
  • آموزش کارآفرینی تاثیر آموزش کارآفرینی و سودمندی آن بر قصد کارآفرینانه‌ی دانشجویان کشاورزی دانشگا‌ه‌های غرب کشور [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 51-65]
  • آموزش کشاورزی ارزیابی و تبیین پدیده بی تفاوتی سازمانی: رهنمودهایی برای سیاست گذاری مدیریت آموزش کشاورزی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 119-130]
  • آموزش کشاورزی تاثیر انگیزه کامیابی، هوش هیجانی و خلاقیت بر پیشرفت تحصیلی هنرجویان هنرستان‌های کشاورزی استان زنجان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 41-53]
  • آموزش کشاورزی نیازهای آموزشی کشاورزان شهری از دیدگاه شهروندان زنجان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 80-93]
  • آموزشگران کشاورزی تأثیر فرهنگ سازمانی بر رفتار حرفه ای مدرسان مرکزهای آموزش علمی کاربردی جهاد کشاورزی منطقه چهار کشور [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 67-79]

ا

  • احساس شایستگی تاثیر مولفه های توانمند سازی روانشناختی بر اشتغال پذیری دانشجویان کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 21-31]
  • ارزیابی کیفیت عامل‌‌های موثر در رضامندی دانش‌آموختگان‌‌‌‌ ترویج و آموزش کشاورزی شاغل در بخش کشاورزی استان‌های شمالی از آموخته های گرایش تحصیلی [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 66-77]
  • استان فارس رفتار اطلاع‌یابی آموزشگران مرکز آموزش جهاد کشاورزی استان فارس در فعالیت‌های آموزشی- پژوهشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 77-89]
  • اشتیاق به کار تأثیر گرایش به یادگیری و اشتیاق به کار بر قصد کارآفرینانه دانشجویان کارشناسی ارشد رشته های کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 94-109]
  • اشتغال پذیری تاثیر مولفه های توانمند سازی روانشناختی بر اشتغال پذیری دانشجویان کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 21-31]
  • اشتغال کشاورزی بررسی عامل های تأثیرگذار بر تصمیم‌گیری شغلی دانش آموختگان کشاورزی دانشگاه های شهرستان ایلام [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 30-39]
  • اشتغال و کارآفرینی موقعیت برنامه درسی کارآفرینی در دانشکده کشاورزی دانشگاه‌های بو‌علی سینا، رازی و کردستان [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 64-76]
  • اطلاعات رفتار اطلاع‌یابی آموزشگران مرکز آموزش جهاد کشاورزی استان فارس در فعالیت‌های آموزشی- پژوهشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 77-89]
  • اعضای هیات علمی پسنده‌های دیدمانی کشاورزی اعضای هیات علمی دانشکده‌های کشاورزی غرب کشور [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 106-118]
  • افزایش اشتغال عامل های موثردر روشنگری کیفیت تدریس از دید اعضای هیأت علمی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 90-105]
  • الهام‌بخشی تاثیر آموزش کارآفرینی و سودمندی آن بر قصد کارآفرینانه‌ی دانشجویان کشاورزی دانشگا‌ه‌های غرب کشور [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 51-65]
  • انسجام اجتماعی تأثیر سرمایه اجتماعی بر خلاقیت دانشجویان دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 44-54]
  • انگیزش تحصیلی رابطه‌ی سواد اطلاعاتی با انگیزه و پیشرفت تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی کشاورزی و منابع طبیعی با سایر دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 110-121]
  • انگیزش کشاورزان انگیزه کشاورزان برای شرکت در برنامه‌های آموزشی مراکز جهاد کشاورزی: مورد مطالعه استان مازندران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 54-66]
  • انگیزه آموزشی نقش مهارت های اشتغال در انگیزه تحصیلی دانشجویان کشاورزی مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 49-62]

ب

  • باور به خودکارآمدی تأثیر باور به خودکارآمدی و نگرش کارآفرینی با قصد کارآفرینی دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه زابل [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 3-15]
  • بی تفاوتی سازمانی ارزیابی و تبیین پدیده بی تفاوتی سازمانی: رهنمودهایی برای سیاست گذاری مدیریت آموزش کشاورزی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 119-130]
  • برنامه درسی موقعیت برنامه درسی کارآفرینی در دانشکده کشاورزی دانشگاه‌های بو‌علی سینا، رازی و کردستان [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 64-76]
  • برنامه‌های آموزشی ترویجی انگیزه کشاورزان برای شرکت در برنامه‌های آموزشی مراکز جهاد کشاورزی: مورد مطالعه استان مازندران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 54-66]

پ

  • پذیرش فناوری عامل های اقتصادی و اجتماعی موثر بر پذیرش تکنولوژی آبیاری تحت فشار در گندم زارهای شهرستان همدان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 85-96]
  • پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات عامل های تأثیرگذار بر پذیرش فناوری اطلاعات توسط دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه پیام نور نهاوند [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 40-50]
  • پروبیت چند گانه تحلیل عامل های موثر برنگرش دانش آموختگان مرکز آموزش جهاد کشاورزی خراسان رضوی نسبت به مؤلفه های آموزشی [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 110-118]
  • پشتوانه سازی اجتماعی عامل های پیش‌برنده توسعه کارآفرینی در شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای، فنی و مهندسی کشاورزی استان البرز [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 5-20]
  • پیشرفت تحصیلی رابطه خلاقیت و سبک‌ یادگیری با پیشرفت‏ تحصیلی دانشجویان کارشناسی کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 30-43]
  • پیشرفت تحصیلی تاثیر انگیزه کامیابی، هوش هیجانی و خلاقیت بر پیشرفت تحصیلی هنرجویان هنرستان‌های کشاورزی استان زنجان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 41-53]

ت

  • تامین هزینه ترویج عامل‌های موثر بر گرایش گندم‌کاران استان ایلام به مشارکت در تامین هزینه‌های خدمات آموزش ترویج کشاورزی [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 102-111]
  • تجاری‌سازی یافته‌های تحقیقاتی سازوکارها و معیارهای کارآفرینی دانشگاهی در آموزش عالی کشاورزی از دیدگاه خبرگان کارآفرینی [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 3-17]
  • تحصیل‏کردگان کشاورزی نقش نیروی کار تحصیل‏کرده و رشد بهره‏وری کل عامل‏های تولید در بخش کشاورزی ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 55-63]
  • تدریس موقعیت برنامه درسی کارآفرینی در دانشکده کشاورزی دانشگاه‌های بو‌علی سینا، رازی و کردستان [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 64-76]
  • ترویج خصوصی عامل‌های موثر بر گرایش گندم‌کاران استان ایلام به مشارکت در تامین هزینه‌های خدمات آموزش ترویج کشاورزی [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 102-111]
  • ترویج شهری نیازهای آموزشی کشاورزان شهری از دیدگاه شهروندان زنجان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 80-93]
  • ترویج کشاورزی صلاحیت های موردنیاز کارشناسان ترویج کشاورزی استان تهران در کسب و کار کشاورزی هسته ای [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 17-29]
  • ترویج و آموزش کشاورزی عامل‌‌های موثر در رضامندی دانش‌آموختگان‌‌‌‌ ترویج و آموزش کشاورزی شاغل در بخش کشاورزی استان‌های شمالی از آموخته های گرایش تحصیلی [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 66-77]
  • تسهیم دانش تأثیر سرمایه اجتماعی بر خلاقیت دانشجویان دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 44-54]
  • تصمیم‌گیری شغلی بررسی عامل های تأثیرگذار بر تصمیم‌گیری شغلی دانش آموختگان کشاورزی دانشگاه های شهرستان ایلام [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 30-39]
  • توانایی کارآفرینانه رابطه‌ هوش هیجانی و توانایی کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 28-40]
  • توانمدسازی روانشناختی تاثیر مولفه های توانمند سازی روانشناختی بر اشتغال پذیری دانشجویان کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 21-31]
  • توسعه ی کارآفرینی عامل های پیش‌برنده توسعه کارآفرینی در شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای، فنی و مهندسی کشاورزی استان البرز [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 5-20]
  • توسعه کشاورزی نیازسنجی آموزشی پرورش دهندگان قزل آلای رنگین کمان در شهرستان بویراحمد [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 119-130]
  • توسعه کشاورزی سازوکارها و معیارهای کارآفرینی دانشگاهی در آموزش عالی کشاورزی از دیدگاه خبرگان کارآفرینی [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 3-17]

ح

  • حفظ محیط زیست نیاز آموزشی حفظ محیط زیست زنان روستایی شهرستان ایلام [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 122-136]

خ

  • خلاقیت نقش خلاقیت در توسعه قصد کارآفرینانه‌ی دانشجویان کشاورزی غرب ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 3-16]
  • خلاقیت رابطه خلاقیت و سبک‌ یادگیری با پیشرفت‏ تحصیلی دانشجویان کارشناسی کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 30-43]
  • خلاقیت دانشجویان تأثیر سرمایه اجتماعی بر خلاقیت دانشجویان دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 44-54]
  • خودکارآمدی مؤلفه های برنامه درسی بر خود کارآمدی کارآفرینانه دانشجویان مرکزهای آموزش عالی علمی-کاربردی کشاورزی البرز [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 16-27]
  • خودکارآمدی کارآفرینانه مؤلفه های برنامه درسی بر خود کارآمدی کارآفرینانه دانشجویان مرکزهای آموزش عالی علمی-کاربردی کشاورزی البرز [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 16-27]

د

  • دانش آموختگان شاغل عامل‌‌های موثر در رضامندی دانش‌آموختگان‌‌‌‌ ترویج و آموزش کشاورزی شاغل در بخش کشاورزی استان‌های شمالی از آموخته های گرایش تحصیلی [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 66-77]
  • دانش‌آموخته علمی کاربردی کشاورزی تحلیل عامل های موثر برنگرش دانش آموختگان مرکز آموزش جهاد کشاورزی خراسان رضوی نسبت به مؤلفه های آموزشی [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 110-118]
  • دانشجویان رابطة سرمایة اجتماعی با قصد کارآفرینی دانشجویان کشاورزی دانشگاه تهران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 78-89]
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی رابطه‌ی سواد اطلاعاتی با انگیزه و پیشرفت تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی کشاورزی و منابع طبیعی با سایر دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 110-121]
  • دانشجویان کارشناسی کشاورزی رابطه خلاقیت و سبک‌ یادگیری با پیشرفت‏ تحصیلی دانشجویان کارشناسی کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 30-43]
  • دانشجویان کشاورزی نقش خلاقیت در توسعه قصد کارآفرینانه‌ی دانشجویان کشاورزی غرب ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 3-16]
  • دانشجویان کشاورزی نقش مهارت های اشتغال در انگیزه تحصیلی دانشجویان کشاورزی مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 49-62]
  • دانشجویان کشاورزی تأثیر گرایش به یادگیری و اشتیاق به کار بر قصد کارآفرینانه دانشجویان کارشناسی ارشد رشته های کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 94-109]
  • دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی عامل های تأثیرگذار بر پذیرش فناوری اطلاعات توسط دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه پیام نور نهاوند [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 40-50]
  • دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی تأثیر باور به خودکارآمدی و نگرش کارآفرینی با قصد کارآفرینی دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه زابل [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 3-15]
  • دانشجوی کشاورزی رابطه‌ی عامل‌های آموزشی با سبک‌های یادگیری دانشجویان کشاورزی دانشگاه تهران [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 32-48]
  • دانشجوی کشاورزی رابطه‌ هوش هیجانی و توانایی کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 28-40]
  • دانش کشاورزی نقش متغیرهای اجتماعی و اقتصادی بر دانش کشاورزی پایدار گندم کار استان تهران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 112-121]
  • دانشگاه تهران رابطة سرمایة اجتماعی با قصد کارآفرینی دانشجویان کشاورزی دانشگاه تهران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 78-89]
  • دانشگاه رامین خوزستان عامل های موثردر روشنگری کیفیت تدریس از دید اعضای هیأت علمی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 90-105]
  • دانش گندم کاری نقش متغیرهای اجتماعی و اقتصادی بر دانش کشاورزی پایدار گندم کار استان تهران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 112-121]
  • دیدمان کشاورزی پسنده‌های دیدمانی کشاورزی اعضای هیات علمی دانشکده‌های کشاورزی غرب کشور [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 106-118]
  • دیدمان کشاورزی میانه پسنده‌های دیدمانی کشاورزی اعضای هیات علمی دانشکده‌های کشاورزی غرب کشور [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 106-118]
  • دل‌زدگی تحصیلی نقش ویژگی‌های شخصیتی در نیک‌بودی تحصیلی دانشجویان کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 97-109]

ر

  • رشد بهره‏وری کل نقش نیروی کار تحصیل‏کرده و رشد بهره‏وری کل عامل‏های تولید در بخش کشاورزی ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 55-63]
  • رضایت از خدمات ترویجی عامل‌های موثر بر گرایش گندم‌کاران استان ایلام به مشارکت در تامین هزینه‌های خدمات آموزش ترویج کشاورزی [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 102-111]
  • رضامندی تحصیلی عامل‌‌های موثر در رضامندی دانش‌آموختگان‌‌‌‌ ترویج و آموزش کشاورزی شاغل در بخش کشاورزی استان‌های شمالی از آموخته های گرایش تحصیلی [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 66-77]
  • رفتار اطلاع‌یابی رفتار اطلاع‌یابی آموزشگران مرکز آموزش جهاد کشاورزی استان فارس در فعالیت‌های آموزشی- پژوهشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 77-89]
  • رفتار حرفه ای تأثیر فرهنگ سازمانی بر رفتار حرفه ای مدرسان مرکزهای آموزش علمی کاربردی جهاد کشاورزی منطقه چهار کشور [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 67-79]
  • روش تدریس رابطه‌ی عامل‌های آموزشی با سبک‌های یادگیری دانشجویان کشاورزی دانشگاه تهران [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 32-48]

ز

  • زنان روستایی نیاز آموزشی حفظ محیط زیست زنان روستایی شهرستان ایلام [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 122-136]

س

  • سبک یادگیری رابطه‌ی عامل‌های آموزشی با سبک‌های یادگیری دانشجویان کشاورزی دانشگاه تهران [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 32-48]
  • سبک‌ یادگیری رابطه خلاقیت و سبک‌ یادگیری با پیشرفت‏ تحصیلی دانشجویان کارشناسی کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 30-43]
  • سرمایه اجتماعی تأثیر سرمایه اجتماعی بر خلاقیت دانشجویان دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 44-54]
  • سواد اطلاعاتی رابطه‌ی سواد اطلاعاتی با انگیزه و پیشرفت تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی کشاورزی و منابع طبیعی با سایر دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 110-121]

ش

  • شرکت دانش‌بنیان سازوکارها و معیارهای کارآفرینی دانشگاهی در آموزش عالی کشاورزی از دیدگاه خبرگان کارآفرینی [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 3-17]
  • شرکت های خدمات مشاوره ای عامل های پیش‌برنده توسعه کارآفرینی در شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای، فنی و مهندسی کشاورزی استان البرز [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 5-20]

ع

  • عامل‌های اجتماعی پذیرش عامل های اقتصادی و اجتماعی موثر بر پذیرش تکنولوژی آبیاری تحت فشار در گندم زارهای شهرستان همدان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 85-96]
  • عامل های اقتصادی پذیرش عامل های اقتصادی و اجتماعی موثر بر پذیرش تکنولوژی آبیاری تحت فشار در گندم زارهای شهرستان همدان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 85-96]

ف

  • فارغ‌التحصیلان کشاورزی بررسی عامل های تأثیرگذار بر تصمیم‌گیری شغلی دانش آموختگان کشاورزی دانشگاه های شهرستان ایلام [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 30-39]
  • فرسودگی تحصیلی نقش ویژگی‌های شخصیتی در نیک‌بودی تحصیلی دانشجویان کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 97-109]
  • فرهنگ سازمانی تأثیر فرهنگ سازمانی بر رفتار حرفه ای مدرسان مرکزهای آموزش علمی کاربردی جهاد کشاورزی منطقه چهار کشور [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 67-79]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات عامل های تأثیرگذار بر پذیرش فناوری اطلاعات توسط دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه پیام نور نهاوند [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 40-50]

ق

  • قزل آلای رنگین کمان نیازسنجی آموزشی پرورش دهندگان قزل آلای رنگین کمان در شهرستان بویراحمد [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 119-130]
  • قصد کارآفرینی رابطة سرمایة اجتماعی با قصد کارآفرینی دانشجویان کشاورزی دانشگاه تهران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 78-89]
  • قصد کارآفرینی تأثیر باور به خودکارآمدی و نگرش کارآفرینی با قصد کارآفرینی دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه زابل [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 3-15]
  • قصد کارآفرینانه نقش خلاقیت در توسعه قصد کارآفرینانه‌ی دانشجویان کشاورزی غرب ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 3-16]
  • قصد کارآفرینانه تاثیر آموزش کارآفرینی و سودمندی آن بر قصد کارآفرینانه‌ی دانشجویان کشاورزی دانشگا‌ه‌های غرب کشور [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 51-65]
  • قصد کارآفرینانه تأثیر گرایش به یادگیری و اشتیاق به کار بر قصد کارآفرینانه دانشجویان کارشناسی ارشد رشته های کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 94-109]

ک

  • کارآفرینی عامل های پیش‌برنده توسعه کارآفرینی در شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای، فنی و مهندسی کشاورزی استان البرز [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 5-20]
  • کارآفرینی رابطه‌ هوش هیجانی و توانایی کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 28-40]
  • کارآفرینی دانشگاهی سازوکارها و معیارهای کارآفرینی دانشگاهی در آموزش عالی کشاورزی از دیدگاه خبرگان کارآفرینی [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 3-17]
  • کارآفرینی در کشاورزی موقعیت برنامه درسی کارآفرینی در دانشکده کشاورزی دانشگاه‌های بو‌علی سینا، رازی و کردستان [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 64-76]
  • کارشناس ترویج کشاورزی صلاحیت های موردنیاز کارشناسان ترویج کشاورزی استان تهران در کسب و کار کشاورزی هسته ای [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 17-29]
  • کانال های ارتباطی نقش متغیرهای اجتماعی و اقتصادی بر دانش کشاورزی پایدار گندم کار استان تهران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 112-121]
  • کسب وکار صلاحیت های موردنیاز کارشناسان ترویج کشاورزی استان تهران در کسب و کار کشاورزی هسته ای [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 17-29]
  • کشاورزان گندم کار نقش متغیرهای اجتماعی و اقتصادی بر دانش کشاورزی پایدار گندم کار استان تهران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 112-121]
  • کشاورزی پایدار پسنده‌های دیدمانی کشاورزی اعضای هیات علمی دانشکده‌های کشاورزی غرب کشور [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 106-118]
  • کشاورزی پایدار نقش متغیرهای اجتماعی و اقتصادی بر دانش کشاورزی پایدار گندم کار استان تهران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 112-121]
  • کشاورزی شهری نیازهای آموزشی کشاورزان شهری از دیدگاه شهروندان زنجان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 80-93]
  • کشاورزی هسته ای صلاحیت های موردنیاز کارشناسان ترویج کشاورزی استان تهران در کسب و کار کشاورزی هسته ای [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 17-29]
  • کیفیت آموزش عامل های موثردر روشنگری کیفیت تدریس از دید اعضای هیأت علمی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 90-105]

گ

  • گرایش به یادگیری تأثیر گرایش به یادگیری و اشتیاق به کار بر قصد کارآفرینانه دانشجویان کارشناسی ارشد رشته های کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 94-109]
  • گرایش به مشارکت عامل‌های موثر بر گرایش گندم‌کاران استان ایلام به مشارکت در تامین هزینه‌های خدمات آموزش ترویج کشاورزی [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 102-111]
  • گندم‌کار عامل‌های موثر بر گرایش گندم‌کاران استان ایلام به مشارکت در تامین هزینه‌های خدمات آموزش ترویج کشاورزی [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 102-111]

م

  • محتوای آموزشی مؤلفه های برنامه درسی بر خود کارآمدی کارآفرینانه دانشجویان مرکزهای آموزش عالی علمی-کاربردی کشاورزی البرز [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 16-27]
  • مدیریت کشاورزی ارزیابی و تبیین پدیده بی تفاوتی سازمانی: رهنمودهایی برای سیاست گذاری مدیریت آموزش کشاورزی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 119-130]
  • مدل تصحیح خطای برداری نقش نیروی کار تحصیل‏کرده و رشد بهره‏وری کل عامل‏های تولید در بخش کشاورزی ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 55-63]
  • مدل نیازسنجی بوریچ نیازسنجی آموزشی پرورش دهندگان قزل آلای رنگین کمان در شهرستان بویراحمد [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 119-130]
  • مراکز جهاد کشاورزی انگیزه کشاورزان برای شرکت در برنامه‌های آموزشی مراکز جهاد کشاورزی: مورد مطالعه استان مازندران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 54-66]
  • مرکز آموزش جهاد کشاورزی رفتار اطلاع‌یابی آموزشگران مرکز آموزش جهاد کشاورزی استان فارس در فعالیت‌های آموزشی- پژوهشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 77-89]
  • مشغولیت تحصیلی نقش ویژگی‌های شخصیتی در نیک‌بودی تحصیلی دانشجویان کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 97-109]
  • منابع انسانی کشاورزی ارزیابی و تبیین پدیده بی تفاوتی سازمانی: رهنمودهایی برای سیاست گذاری مدیریت آموزش کشاورزی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 119-130]
  • مهارت تاثیر مولفه های توانمند سازی روانشناختی بر اشتغال پذیری دانشجویان کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 21-31]
  • مهارت تدریس عامل های موثردر روشنگری کیفیت تدریس از دید اعضای هیأت علمی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 90-105]
  • مهارت های اشتغال نقش مهارت های اشتغال در انگیزه تحصیلی دانشجویان کشاورزی مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 49-62]
  • مهارت‌های رهبری و انگیزه نوطلبی نقش مهارت های اشتغال در انگیزه تحصیلی دانشجویان کشاورزی مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 49-62]
  • موفقیت تحصیلی رابطه‌ی سواد اطلاعاتی با انگیزه و پیشرفت تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی کشاورزی و منابع طبیعی با سایر دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 110-121]
  • مؤلفه های آموزشی تحلیل عامل های موثر برنگرش دانش آموختگان مرکز آموزش جهاد کشاورزی خراسان رضوی نسبت به مؤلفه های آموزشی [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 110-118]
  • مولفه های برنامه درسی مؤلفه های برنامه درسی بر خود کارآمدی کارآفرینانه دانشجویان مرکزهای آموزش عالی علمی-کاربردی کشاورزی البرز [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 16-27]

ن

  • نیاز آموزشی نیازسنجی آموزشی پرورش دهندگان قزل آلای رنگین کمان در شهرستان بویراحمد [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 119-130]
  • نیاز آموزشی نیازهای آموزشی کشاورزان شهری از دیدگاه شهروندان زنجان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 80-93]
  • نیاز آموزشی نیاز آموزشی حفظ محیط زیست زنان روستایی شهرستان ایلام [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 122-136]
  • نیاز سنجی نیاز آموزشی حفظ محیط زیست زنان روستایی شهرستان ایلام [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 122-136]
  • نیازهای آموزشی صلاحیت های موردنیاز کارشناسان ترویج کشاورزی استان تهران در کسب و کار کشاورزی هسته ای [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 17-29]
  • نظریه اجتماعی-فرهنگی تأثیر سرمایه اجتماعی بر خلاقیت دانشجویان دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 44-54]
  • نظریه رفتار برنامه‌ریزی شده نقش خلاقیت در توسعه قصد کارآفرینانه‌ی دانشجویان کشاورزی غرب ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 3-16]
  • نظریه رفتار برنامه‌ریزی شده تاثیر آموزش کارآفرینی و سودمندی آن بر قصد کارآفرینانه‌ی دانشجویان کشاورزی دانشگا‌ه‌های غرب کشور [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 51-65]
  • نیک‌بودی تحصیلی نقش ویژگی‌های شخصیتی در نیک‌بودی تحصیلی دانشجویان کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 97-109]
  • نگرش دانش آموختگان تحلیل عامل های موثر برنگرش دانش آموختگان مرکز آموزش جهاد کشاورزی خراسان رضوی نسبت به مؤلفه های آموزشی [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 110-118]
  • نگرش کارآفرینی تأثیر باور به خودکارآمدی و نگرش کارآفرینی با قصد کارآفرینی دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه زابل [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 3-15]
  • نمره پایداری پسنده‌های دیدمانی کشاورزی اعضای هیات علمی دانشکده‌های کشاورزی غرب کشور [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 106-118]

و

  • ویژگی‌های شخصیتی نقش ویژگی‌های شخصیتی در نیک‌بودی تحصیلی دانشجویان کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 97-109]

ه

  • هنرجویان کشاورزی مؤلفه‌های اثرگذار بر آگاهی‌ زیست‌محیطی هنرجویان کشاورزی [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 73-84]
  • هنرجوی کشاورزی تاثیر انگیزه کامیابی، هوش هیجانی و خلاقیت بر پیشرفت تحصیلی هنرجویان هنرستان‌های کشاورزی استان زنجان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 41-53]
  • هنرستان کشاورزی تاثیر انگیزه کامیابی، هوش هیجانی و خلاقیت بر پیشرفت تحصیلی هنرجویان هنرستان‌های کشاورزی استان زنجان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 41-53]
  • هنرستان‌ کشاورزی مؤلفه‌های اثرگذار بر آگاهی‌ زیست‌محیطی هنرجویان کشاورزی [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 73-84]
  • هوش هیجانی رابطه‌ هوش هیجانی و توانایی کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 28-40]
  • هوش هیجانی تاثیر انگیزه کامیابی، هوش هیجانی و خلاقیت بر پیشرفت تحصیلی هنرجویان هنرستان‌های کشاورزی استان زنجان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 41-53]

ی

  • یادگیری تاثیر آموزش کارآفرینی و سودمندی آن بر قصد کارآفرینانه‌ی دانشجویان کشاورزی دانشگا‌ه‌های غرب کشور [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 51-65]
  • یادگیری شهودی رابطه‌ی عامل‌های آموزشی با سبک‌های یادگیری دانشجویان کشاورزی دانشگاه تهران [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 32-48]
  • یادگیری فعال رابطه‌ی عامل‌های آموزشی با سبک‌های یادگیری دانشجویان کشاورزی دانشگاه تهران [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 32-48]